Liselotte Watkins (SWE)

Liselotte Watkins on Rootsi silmapaistvamaid kunstnikke. Pärast õpinguid Dallase kunstiinstituudis töötas ta New Yorgis illustraatorina. Tema kordumatu stiil pälvis kohe suurt tähelepanu ning tõi talle prestiižse tellimuse illustreerida Barney’si meigireklaame The New York Timesi pühapäevalisas.

Watkinsi stiil on tõeliselt unikaalne ja originaalne, kusjuures tema tugevus seisneb pidevas rahulolematuses looduga, mis paneb teda lakkamatult oma loomingut ja stiili täiustama ja muutma.

Watkinsi stiili iseloomustab oskus sobituda nii dekoratiivselt kui ka emotsionaalselt kaasaegse moemeedia naiselikku-tüdrukuohtu identiteeti, andes suurepäraselt edasi noorust, ilu ja murtud melanhooliat. Samuti teeb ta tagasivaate 70ndate graafikasse, kus dekoratiivsus oma kahemõõtmelisuses paneb proovile nii vaataja mälu kui ka emotsionaalse intelligentsuse.

Tema kompositsioonid on vahel psühhedeelses võtmes, vahel aga ääretult selged ja lausa minimalistlikud.

Watkinsi klientide hulka kuuluvad ajakirjad The New Yorker, Vogue, Elle, Bon ja Tush, ning brändid H&M, Miu Miu, NK, Net-a-porter, Vagabond, KappAhl, MAC Cosmetics, Sephora, Anna Sui ja Rodebjer.

Ta on avaldanud ka kaks raamatut: “Watkin’s Heroine” ja “Watkin’s Box of Pin-ups”.

pildid_335x445px_17_Liselotte